FIFA 14 TRANSFER YAMASI V16 FİNAL ! 06.11.2020 SON TRANSFLER ! !

6 Yorum

 

FIFA 14 TRANSFER YAMASI V16 





Evet uzun süredir beklenilen FIFA 14 Transfer yaması V16 Final ile karşınızdayız bildiğiniz üzere son yamayı çıkardığımızdan bu yana 1.5 sene neredeyse geçti ve bir çok şey değişti. Bizde bunun için yoğun çaba harcadık ve sonunda tüm gerekeni yaptık. Oyun içerisinde bir çok değişiklik yapıldı. Bu yama bir uyarlama yamadır yamanın aslı HBZ Mod tarafınndan yapılmıştır.


KURULUM VİDEOSU

TANITIM VİDEOSU



EKRAN GÖRÜNTÜLERİ










Anlık gelişmeler ve istek mod için INSTAGRAM ve FACEBOOK Adreslerimiz.






6 yorum

merhaba. Ben yaptım ama kariyer modu çalışmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

Kardeşim bu yamayı önce ki yamaları kullanmadan sıfır oyunun üzerine mi yapıyoruz?
Ben sıfır oyunun üzerine yaptım ama Fıp version meneger kısmında ve fıp tournamet manager kısmında yükleme hatası veriyor ve oyuna giriş yapmadan atıyor.
Ne yapmak gerekiyor cevap verir misin ?

Versiyon manager hata veriyoor TURKEY 2021 seçiyorum hata veriyor

Manager kariyerde maça girince oyundan atıyor bu sadece kariyerde oluyor oyuncu kariyerinde sorun yok ama



Çocukların en sevdiği ateş ve su oyna sitesini kullanın!

Yorum için açıklama